21 februari 2011

underbar helg å underbar månda!!

Heejsan hoppsan!
Som ni säkert har märkt är jag lite lugn på att uppdatera min blogg för stunden. Men veckan rullar på ganska bra, har tillbringat den mesta tiden med min älskling och Sophie! I fredags sov jag hos syrran i Luleå, de var kul vi var på isen o busade lite med bilarna. Somnade vid 1 ungefär, sen på lördan firade vi Lars på golf garden i Luleå efter de vart de tacos och lekar på järvstigen. Älsklingen sov hos mig till på sönda, de var myyssigt! Sen på söndan så åkte vi till stan o umgicks med Sophie åt på dagges. Hände inte så mkt mer i helgen. Hadde iaf en underbar helg med dom jag älskar som mest! Mina "roliga" kommentarer jag fick i mitt förra inlägg bryr jag mig inte de minsta om. Tycker bara de e onödigt att skriva sånt som ni skrev... Jag har mina val här i livet o om ni inte gillar dom så får ni ta o stå ut med de. För jag gör som jag vill!!
Ikv blir de iaf att fortsätta umgås med den jag älskar, sen blir väl att sova, hihi mysigt!
Skola imorn... tråkigt, men man står väl ut!
Har iaf börja töja mitt öra idag, gjorde en aning ont... Menmen vill man han nå ska man väl lida för de lite också :P Tack Cissi för hjälpen!!
Nu ska jag äta å mysa!
Puss o Kram!!
Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar