27 februari 2011

Sönda, å slut ideér...

Uppdaterar inte bloggen så mkt som ni säkert märker...
Men jag vet inte helt va jag ska skriva om.
Jag lever iaf ett rätt så underbart liv. Iaf på min fritid :D Skolan kanske inte är den bästa men att få vara med min älskade varje dag gör saken mkt bättre!
Jag tror aldrig jag har älskat någon så mkt som ja älskar dig Mattias! Jag tillbringar nästan alla mina dagar med dig, men de gör ingenting. För varje gång jag är med dig så mår jag hur bra som helst. Allt som sårar mig o som känns jobbigt försvinner när du är nära mig. Jag bryr mig inte om va andra säger. Så länge de e du å jag så mår jag toppen!


Jag kommer aldrig lämna dig, visst de kan vara jobbigt när folk håller på som dom gör. Men eftersom att jag älskar dig så mkt som jag gör så kommer jag aldrig ens tänka tanken på att lämna dig. De är mot allt jag vill, den dagen jag lämnar dig så har jag nog dött. För en person som dig trodde jag aldrig att jag skulle träffa. Du betyder allt för mig å jag hoppas verkligen att de här håller så länge som möjligt.
Jag älskar dig Mattias! Hoppas du känner samma sak som jag.
Puss & Kram
Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar