09 januari 2011

Tjohej!! Nu har jag bestämt mig för en sak. I slutet av varje månad kommer jag ha ett visst tema som jag på något sätt ska lyckas följa utan att blanda in något annat tema. Dessa teman kommer jag skriva om dom två sista dagarna varje månad!
Detta kommer nog inte vara lätt så vi får väl se hur de går! Mina teman är dom här!
Januari - Om mig
Februari – Min Önskelista
Mars – Vad är kärlek?
April – Det här hade jag på mig i dag
Maj – 30 saker du inte visste om mig
Juni – Min dag i bilder
Juli – Det här upprör mig
Augusti – Det här får mig att må bra
September – Det här får mig att gråta
Oktober – Mina rädslor
November – Det här saknar jag
December - Hur nästa år ska se ut
Så alltså är månadens tema "Om mig" börjar skriva om detta imorgon. Så om ni vill veta mer om mig så läs min blogg hela denna månad!
Nu blir de tv, sen måla på tavlan tror jag! Gör allt för att hålla mig vaken!^^
Puss & Kram
Hittade den här bilden idag, egentligen är det en tavla.
Jag så bara älskar den!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar