09 januari 2011

Hejsan! Kan väl inte göra annat än att börja skriva på månadens tema "Om mig!"

Jag heter Ina Lindqvist. Jag är 15år gammal men snart 16år i mars. Jag går 9an på Korpenskolan i Bodens kommun. Efter jag gått ut 9an så vill jag aningen bli Kock/Servitris, Polis, Lakerare eller jobba inom handeln. Jag har ganska många viljor och allting stämmer in på mig på något sätt när man funderar. Mitt enda problem nu är att lyckas välja en linje senast i mars. På fritiden umgås och tävlar jag med mina hundar Sunny o Nalle. Nalle som är 2år är snart på väg att bli Champion, vilket ska bli väldigt kul. Sunny å andra sidan är snart 7år gammal och hans tider har tyvärr gått föbi för att bli någonting sånt.
I 5 år har jag bott i en liten by strax utanför Boden i Norrbotten. Där jag mamma och hennes "nya" kar har hus. Min bror flyttade ut precis innan vintern tilsammans med han flickvän. jag är en flitig och trevlig tjej som gärna har många hjärn i elden. Till sommaren börjar alla tävlingar igen. Folkrace, Hundutställningar m.m. + att man ska hinna sommarjobba på de. Jag hoppas bara de går bara så man har nå pengar i sommar. Annars är man = fattig...  Bin blogg är en sida för alla Unga och vuxna som vill få reda på hur vi ungdommar tänker och vad vi gör när ni inte är hemma ;) haha, jag skoja bara. Men bloggen är helt klart öppen för alla och jag hoppas verkligen att ni läser den. I våran Kommun Boden är det så gott som alltid lugnt! .... Säger vi jag!.... Men är det verkligen sant! Skulle inte tro de! Det kan faktisgt hända saker här också!.
Fortsätt läsa min blogg denna vecka och kom ihåg arr värma upp ordentligt innan du tränar!
Haha, skoja bara! Ha en bra kväll allihop!
Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar