05 januari 2011

Hej Kära Läsare!
Idag är de sista dagen jag skriver här på bloggen med den "fejkade" sidan av mig.
Med detta menar jag inte att jag är en fejkad person. Utan jag menar att nu ska jag göra om mig själv så jag ser ut som jag egentligen gör.
Som ni säkert har märkt har jag haft svart hår under hela tiden jag har haft denna blogg. Innan jag hade svarthår hade jag brunthår... Dessa färger har jag pendlat emellan sen jag gick i 4an alltså i 5år lite drygt.
Innan 4an från 1an tonade mamma mitt hår rölila till varje skolavslutning och skolfoto. Så det finns nästan inga bilder på när jag har min naturliga hårfärg som jag hade 6års och hela dagis.
Ni har säkert räknat ut det redan, men jag säger de i alla fall. Min naturliga hårfärg är Blond, denna färg har jag gillat enda tills jag började färga de brunt i 4an. Så nu efter nästan 5år har jag bestämt mig att ge denna färg ett försöka:P
Jag ska försöka va blond, vilket inte många förstår för dom tror knappt att jag är blond egentligen... Konstigt nog:O Dom flesta tror att eftersom jag har så mörka ögon och ögonbryn så är det inte möjligt. Men där har dom fel de är möjligt! Man behöver inte vara blå-ögd och har ljusa ögonbryn för att vara blond! Jag har helt enkelt bara inte blivit en typiskt dum blondin! Vilket är ganska skönt.


Visst jag kan vara riktigt osmart ibland men då har man ju nå att skylla på. Dumförklarar någon en så kan man alltid säga "förlåt men jag är ju blond!" De är alltid fördelen att vara blond från början!
Aja så nu ska jag gå och bleka mitt hår sen hoppas på att min nya hårförlängning kommer snart så jag får tillbaka mitt långa hår igen! ¨JEEEJJ¨
Obs! Bara fatt man har blont hår betyder de inte att man måste vara en Fjortizz! Så dröm vidare att jag någonsin kommer bli en sån!!!
Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar