02 januari 2011

Kärlek? Vad e kärlek egentligen? Jag vet att de e nå jag har testa på flera gånger men de verkar inte vara nå man kan hålla fast vid. Hur får man kärleken att hålla? Hur lyckas man se till att någon kan älska en länge? Alla verkar lyckas men inte jag. Har jag bara otur eller är de meningen att man ska vara singel?
Alla säger att jag måste gå vidare och hitta nya människor och inte gå tillbaka till mina ex hela tiden... Det kanske är sant, ska jag sluta leva i de liv jag alltid levt och gå vidare och möta nya ansikten och nya hjärtan?
Känns som att jag aldrig kommer veta vad jag egentligen vill ha ut av livet. Just nu känns de bara så svårt att hålla sig glad och inte såra människor. De bästa vore nog att vara ensam tills man har hitta sig själv, men hur länge ska de ta?
De kan ju ta en evighet! Så länge vill inte jag vänta....
Vill bara vara lycklig och känna mig älskad av den rätta! Visst mina vänner älskar mig men jag vill inte bara bli älskad av dom. Jag vill bli älskad av nån som man kan mysa med och känna sig trygg hos.
Men de kanske inte är så lätt som de verkar vara för andra så man kanske bara ska sitta där och vänta på att någonting ska hända! Ett under kanske händer en dag de vet man aldrig men man kan alltid hoppas.



Nu tänker jag i alla fall fortsätta med mitt liv och rita lite till som jag alltid gör. Har ni nå förslag på vad jag kan måla på min tavla som ska hänga ovanför min säng så skriv gärna en kommentar! Har typ slut på fantasi...
Puss & Kram
Tove Styrke - White Light Moment

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar