20 januari 2011

Nu e jag tillbaka till mitt riktiga jag!

Hej alla läsare! Ledsen för dålig bloggning men jag har sovit hela dagen efter skolan, och sen haft massa att göra men ingenting att berätta. Somnade kl 5 imorse.. Sen så åt jag iaf  frukost och gjorde mig klar för att åka iväg till skolan o träffa mina söötnosar!! hihi. Gjorde en ny bild också, dom är så otroligt fina tycker jag. Berättar mycket hur jag mår och tycker. 2 Bilder av dom gjorde jag igår. Vill så gärna få mer insperation så jag kan göra fler som man förstår sig på fast dom inte har text Tycker dessutom att dem ser finare ut om man skulle ha haft PhotoShopp (stavningen) å redigera dom i. haha Lite tråkiga kanske för dom som inte vet vad jag pratar om men... Dessa bilder finns i mitt hjärta!  Dom sista dagarna för mig har varit helt underbara tack vare någon å jag hoppas alltid på det bästa!  Puss & Kram!

Gårdagens bild! Mina vänner!

Gårdagensbild! Handlar om Joel...

Dagensbild! Handlar om en speciel för mig!
De är inte många som får mig att känna mig säker!
Jag är så himmla rädd för att bli sårad igen....
Har blivit de för många gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar