21 januari 2011

Hej kära läsare! Min dag vart inte så jäkla bra. Halvägs in på skoldagen blev allting bara skit... Jag blir så jävla less på folk som int låter en få vara som man är! Sköt erat eget liv å håll int på me mitt hela tiden! Jag får väl vara som jag är, bry er inte så mkt. Å sen att ni blänger på mig helt plötsligt å e sur fast jag int gjort nå e ju bara knäppt!  Ni beter er som småbarn om ni nu inte redan visste de!!
Nästan ingenting var bra... jag saknade dig idag så jävla mkt så de var inte sant, trodde aldrig att jag skulle sakna dig såhär mkt bara fatt du var borta en dag... Mysko, men som jag sagt förut så tror jag att ja e kär men jag e int säker... De kanske märktes specielt idag för jag vill verkligen ha dig där när jag mådde så dåligt... De var en ganska långtråkig dag utan dig, men de kan inte hjälpas man måst väl stå ut iaf...Om bara några kunde lära sig att hålla käften nån gång! Sluta ta saker förgivet å låta mig leva som jag vill!! Usch nej, nu måst jag lugna ner mig själv så jag tar å ser Lets Danc (stavningen) Hoppas den där Rybak åker ut idag... Han borde int få va me i svensk tv... Åk hem till Norge å dansa där ist!! Förlåt men jag gillar han inte, räckte de inte med melodifestivalen å en syster som typ nötte han 24/7!!!!!!.... Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar