25 januari 2011

Hej kära läsare! Asså förlåt men idag har jag inte så mycket att berätta... Det enda jag kan säga är att jag tror jag har gjort ett litet misstag idag eller så är de bara som syran sa att han blev lite blyg... För de blev ganska tyst efter jag gjort vissa saker... Jag tror jag tar det från början så ni förstår vad jag pratar som..
Det e nämligen så här... En kille som jag umgås med under dagarna har jag som blivit kär i.. Men jag vet inte om han känner samma sak som mig... Bara därför så kändes denna dag som en bra dag att ta å smsa han å jag tror om jag inte hade gjort de idag så hade jag nog aldrig gjort det.. Hur som helst... Jag smsar han lite grann å skriver typ söötis å sånt för att lägga in en stöt på nå sätt.. vi smsar som vanligt annars resten av dagen å när vi väntar på bussen så blir de som pinsamt på nå sätt... De e som tystare än de brukar så jag vet inte om jag gjorde nå fel eller bara att han e blyg å kanske till och med inte förstår mig...
Så de e väl ungefär allt som har hänt under dagen...
Nu e jag bara hemma å skriver på en dikt å låt som ska lämnas in på fredag... uppgiften ska vara inne på fredag o den ska handla om kärlek så ni kan säkert förstå att den kommer o handla om denna kille jag nyss har pratat om! :D ... aja nu ska jag göra nå att äta tror jag, får se vad de blir, en sallad eller shake? En sallad tror jag! Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar