26 januari 2011

Kvälls Romantik!

Nu ska jag sova, vart en skön och lugn kväll. Men innan jag somnar vill jag passa på att ge er där ute ett litet present tips ;)

Såhär framåt kvällen börjar man bli trött och börjar tänka på sängen, men i sängen har vi kuddar, lakan och täcken.

Varför inte göra nåt kul av det?


Ett skitbra tips är att göra en egen design i t ex. photoshop där det står "Jag saknar dig", "Jag älskar dig" eller något annat gulligt och sedan trycka det på antingen påslakan, örngott eller på något annat. Rekomenderar dock inte på underlakan då det inte syns särskilt mycket :P

Gör först en bild i photoshop eller paint. Skriv ut den på "tryck" papper som finns att köpa på t ex. en bokhandel eller clas olsson för en billig peng. Sen skaffar du dig ett vitt örngott eller vad du vill trycka på och följer instruktionerna på "tryck" pappret. As gulligt! ;) hihi.

Godnatt, Hitch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar