15 februari 2011

Min älskling!!

Hejsan söötisar!!
Började min morgon med att en söt liten Mattias ringde och väckte mig halv 7. Vi skrev på msn samtidigt som jag skulle göra mig i ordning, var inte de lättaste eftersom jag inte ville gå från datorn o jag var så trött så de va inte sant :o Men när klockan var strax efter 7 så gick jag å gjorde mina morgon vanor innan jag skulle gå ut till bussen kvart i 8 i -35grader... Fy fasen va kallt de var!!
Hur som helst när jag kom till skolan hände de inte så mkt kul... som vanligt så ska nåra i klassen hålla på att snacka skit om mig... Väldigt meningslöst engligt mig... Fast de e ju inte bara mig dom snackar om... Hatar falska människor!!! Jag hjälpte Kribba lite med att koppla in en högtalare i korridoren, sen efter jag hade slutat tog jag bussen in till stan. När jag kom till stan träffade jag min älskade Mattias på coop, vi gick omkring på stan och satt på biblo tills Roger kom och hämtade mig. Ibland önskar jag att jag vär äldre än va jag är, så man slapp bo hemma, så man kunde åka hem när man ville i princip....

De är inge kul att åka hem så tidigt varje dag. När jag väl har klivit in i bilen så går de inte länge innan jag saknar dig igen :( Du är en underbar människa Mattias å jag har tur som har dig i mitt liv, för den som inte har dig, den har verkligen missat någonting underbart! Du är min ögonsten och jag kommer alltid älska din vad som än händer! Vi skulle kunna bråka å jag skulle ändå bara skylla allt på mig, för jag vill aldrig förlora dig. Förlorar jag dig så kommer mitt liv gå under... Du betyder mer för mig än va jag själv gör för mig själv! Va du än gör så finns jag alltid där för dig, även om du skulle göra nå väldigt dumt. Då skulle jag ändå finnas där och stötta dig!

Men när jag kom hem så lagade jag å mamma mat, sen gick jag in på mitt rum. Skrev med Mattias ett tag, sen skulle han sova en liten stund. Vi smsade, men jag råkade somna! Inte riktigt meningen men sånt händer väl när man inte sovit så mkt förra natten. Vaknade iaf för en stund sen igen å nu sitter jag å skriver med min underbara Mattias å väntar på att vakna till liv ordentligt så jag orkar kliva upp o gå på toa. Hahaha! Hoppas ni hade en underbar Alla <3ans Dag igår! De hade jag iaf, fick ju tillbringa lite av min dag med mattias så jag är helt klart nöjd! :) Nu ska jag kila! Hade gött, älskar dig Mattias!
Puss & Kram Ina.

1 kommentar: