24 mars 2011

Torsda - En tidig morgon!

Godmorgon alla där ute som nog fortfarande sover medans jag skriver detta inlägg. Igår blev en chill kväll, jag åkte med Johannes, Jolina och min älskade Mattias upp till Svartlå. Vi tog de lugnt å Johannes somnade fort på soffan, efter ett tag åkte vi och hämtade dom små liven på dagis. Kvällen rullade på med mycket skratt och bus, ibland kan man ju börja fundera om man verkligen e så gammal som de sägs... Men kul var de iaf, idag blire att åka till skolan. Sitter i elevfiket med Cissi men har då fan inte orka baka för så mycket tänker jag då inte ställa upp för klassen... Man har som ingen ork när man får veta att man ska ha bakat och sitta där typ 1vecka innan... Specielt inte när man alltid har grejer att göra som jag....

Menmen dom får fan finna sig i de idag. Imorgon e de fredag då vet jag inte riktigt vad som händer. Blir väl att försöka hitta på nå kul med hjärtat o kanske nå fler de vet man ju aldrig. Sen på sönda är de blitävling, om man nu orkar åka dit de vill säga... Annars blir de nog bara att ta de lugnt.... Sönda blir nog också lugn, mamma funderar på om vi ska åka till Ikea men jag ska nog övertala henne om att vi åker dit nästa helg eller nå... Finns mer pengar att spendera då... HEHEHEHE!

Men nu ska jag kila, äta frukost o försöka ta sig till skolan som jag nu har lovat min kära mor... Så ni får ha det så bra alla snorungar o vuxna som nu gillar att följa min blogg. För de gör ni ju även fast jag inte skriver nå :P hihi .....Tack ändå!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar