02 mars 2011

Onsda- rolig dag med trollen!

Dagen har varit underbart rolig! :D
Har tillbringat dagen på stan med Älsk & Sophie. Där vi även träffade på äckliga babbsan.... vid 18 tiden bad vi mamma komma och hämta oss. Vi åkte till byn alla 3 å där blev de ist fruktcoctail med grädde/vaniljvisp ingen midda! GOTT!!
Efter de chillade vi bara å spelade på datorn å tvn.
Mina små troll sover här i natt å självklart jag:P
Imorn vet jag inte va som händer, Sophie ville ha sällskap i stan, jag o Älsk vill åka å bada. Men vi får väl se, kommer säkert på en lösning på det hela :P
Nu ska jag vara social med små trollen sen blire väl nån sorts sömn... Vilken vet ja int men de funkar nog de också xD
Puss & Kram! 
 

1 kommentar:

  1. Ja men då fick jag bivärkningar av den dagen, har ont i min nacke, är trött som en jävla jude + en massa andra saker :P Puss Älskar Dig <3 :)

    SvaraRadera