12 december 2010

Saknar dig!!

Vad e mitt problem... Varför kan jag aldrig gå vidare...
Jag saknar dig så jäkla mycket... Allt jag gör påminner om dig... Jag kan inte lyssna på musik, Inte spela spel, Inte sova..... Så fort jag blundar ser jag dig, musiken förknippar jag bara med dig, Spelen är tillbaka bilder på näst sista gången jag träffa dig.... Varför kan jag inte gå vidare... Varför är det så svårt!
Jag vet inte vad jag ska göra, de enda jag vill är att vara nära dig... Känna din värme när jag fryser... Känna dina läppar mot mina.... Jag saknar dig så grymt mycket... Hur kunde jag vara så blind, känns som att allt är mitt fel... Hade jag märkt de tidigare så hade jag kanske inte känt den här saknaden efter dig...

Vad ska man göra när man saknar någon? Hur ska man kunna glömma en person? Hur ska man endast kunna vara vän med någon som man älskar?... Jag vet inte hur jag ska göra, jag klarar mig inte utan dig... Å nu har jag tappat en vän till och de gör att jag bara saknar dig ännu mer, för du fanns alltid där för mig, å nu e du borta!! :'( ååå jag orkar inte mer... Vad ska jag göra???? Varför sluta de såhär!
Snälla kom tillbaka jag klarar mig inte utan dig!! Du e så jävla underbar!!!
KOM TILLBAKA SNÄLLA JOEL!!!


Ina Lindqvist Skovjordbaer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar